EKZ.042.1.17.2019                                                                         
Mrągowo, dnia 22.08.2019 r.

Rozeznanie rynku Indywidualne poradnictwo psychologiczne

Zamawiający:
Gmina Miasto Mrągowo
NIP 7422076940
REGON 510743427

I. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:

Rozeznanie rynku dotyczące wyboru wykonawcy/wykonawców w ramach projektu Nr RPWM.11.02.03-28-0064/18 pn. „OpuścićMarginesŻycia-Mrągowo” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa Nr RPWM.11.00.00 - Włączenie społeczne, Działanie Nr RPWM.11.02.00 - Ułatwienie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym, Poddziałanie Nr RPWM.11.02.03 - Ułatwienie dostępu do usług społecznych, w tym integracja ze środowiskiem lokalnym.

Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków  w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020. Zamawiający jest podmiotem zobowiązanym do stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.

 

II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

1.  Nazwa zadania: USŁUGI AKTYWIZACYJNO-INTEGRACYJNE – Indywidualne poradnictwo specjalistyczne – poradnictwo psychologiczne.

2.  Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na prowadzeniu indywidualnego poradnictwa psychologicznego dla 60 uczestników projektu po 3 godziny na osobę.

3.  Forma zatrudnienia Wykonawcy: umowazlecenie

4.  Indywidualne poradnictwo psychologiczne prowadzone będzie w formie konsultacjiindywidualnych.

5.  W trakcie indywidualnego poradnictwa psychologicznego powinna być zrealizowana diagnoza osobowościowa uczestników projektu, tj.: określenie potrzeb i deficytów, sytuacji życiowej w formie ankiety, kwestionariusza preferencji i zainteresowań, kwestionariusza służącego ocenie początkowego poziomu wiedzy ipredyspozycji.

6.  Zajęcia w zakresie poradnictwa indywidualnego będą prowadzone w wymiarze po 3 godziny na uczestnika projektu, łącznie 180 godzin.

7.  Cena zawarta w formularzu ofertowym musi zawierać wszystkie kosztyzwiązane z realizacją zamówienia.

8.  Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu Wykonawcy do miejsca wykonywania usługi, ani kosztównoclegu.

9.  Przedmiot zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień: Kod: 85121270-6 Pełna nazwa: Usługi psychiatryczne lub psychologiczne.

10.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, przy czym oferta częściowa musi obejmować realizację co najmniej 1/3 zajęć psychologicznych indywidualnych tj. 60h.

11.Termin realizacji usługi: wrzesień-październik 2019 r.

12.Zamawiający zastrzega możliwość przesunięcia okresu realizacji usługi. Szczegółowy harmonogram realizacji wsparcia zostanie ustalony z wybranym Wykonawcą po podpisaniu umowy i będzie dostosowany do indywidualnych potrzeb uczestników projektu.

13.Miejsce realizacji usługi: miasto Mrągowo

 

III. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU – KRYTERIA DOPUSZCZAJĄCE WYKONAWCÓW:

Do składania ofert dopuszczeni są Oferenci posiadający potencjał kadrowy i spełniający łącznie następujące kryteria:

1/ wykształceniewyższepierwszegolubdrugiegostopniawrozumieniuprzepisów o szkolnictwie wyższym o kierunku: psychologia.

2/ co najmniej dwuletni staż pracy w zawodzie psychologa, poświadczony odpowiednimidokumentami.

IV. KRYTERIA WYBORU OFERT:

Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami : Cena – 100 % stanowiąca całkowitą wartość zamówienia.

V. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA I ZŁOŻENIA OFERTY:

1. Oferta powinna być złożona na formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

2. Do oferty należy dołączyć:

1/ CV z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o doświadczeniu w zawodzie psychologa,

2/ dyplom potwierdzający posiadanie wykształcenia wyższego o kierunku psychologia,

3/ dokument (np. umowa o pracę z oświadczeniem o trwaniu stosunku pracy, umowa zlecenie/umowa o dzieło z oświadczeniem o właściwym wykonaniu przedmiotu umowy zlecenia/umowy o dzieło, świadectwo pracy, zaświadczenie z miejsca pracy lub inne dokumenty  o równoważnej wartości dowodowej) potwierdzający minimum dwuletni staż pracy.

4/oświadczenie o deklarowanej liczbie godzin do przepracowania w ramach oferty, według załącznikanr 2,

5/jeżeli dotyczy, klauzula zgody na przetwarzanie danych osobowych, według załącznika nr 3.

2. Wszystkie dokumenty składane w odpowiedzi na niniejsze zapytanie ofertowe muszą być podpisane przez Oferenta, a w przypadku kopii muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem.

3. Ofertę można złożyć osobiście w siedzibie biura projektu - Urząd Miejski w Mrągowie, ul. Królewiecka 60A, 11 – 700 Mrągowo, I piętro, pok. 26 lub przesłać pocztą/kurierem na w/w adres do dnia 30.08.2019 r. do godziny 10.00 (liczy się data wpływu). Otwarcie ofert nastąpi  o godz. 11.00 w dniu 30.08.2019 r.

4. Informacji udzielają:

1/ Aneta Romanowska - tel. 89 741 9017, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

2/ Paulina Koneszko - tel. 89 741 9004, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.                                                               

VI. UWAGI KOŃCOWE:

1. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny.

2. Oferent może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Zarówno zmiana, jak i wycofanie oferty, wymagają zachowania formy pisemnej.

3. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny ofert wiarygodności przedstawionych przez Oferentów dokumentów, wykazów, danych i informacji.

4. Zamawiający wykluczy z postępowania Oferentów, którzy złożą ofertę niezgodną z prawdą (poświadczą nieprawdziwe informacje).

5. Ze względu na założenia budżetowe i ograniczenia finansowe, w przypadku, gdy kwoty przedstawione w odpowiedziach na zapytanie będą wyższe od zaplanowanych w budżecie  Miasta, Zamawiający, zastrzega sobie prawo negocjacji z Oferentem, który złożył najkorzystniejszą ofertę.

6. Oferty złożone po terminie lub w inny sposób niż określony w punkcie V nie zostaną rozpatrzone.                        

7. Oferenci uczestniczą w postępowaniu ofertowym na własne ryzyko i koszt, nie przysługują im żadne roszczenia z tytułu odstąpienia przez Zamawiającego od postępowania ofertowego.

8. Ocena zgodności ofert z wymaganiami Zamawiającego przeprowadzona zostanie na podstawie analizy dokumentów i materiałów, jakie Oferent zawarł w swej ofercie. Ocenie podlegać będzie zarówno formalna jak i merytoryczna zgodność oferty z wymaganiami.

9. Zamawiający może zwrócić się do Oferenta o wyjaśnienie treści oferty lub dokumentów wymaganych od oferenta.

10. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy.

11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru kolejnej wśród najkorzystniejszych ofert, jeżeli Oferent, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza, uchyli się od zawarcia umowy   w przedmiocie realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia.

ZAŁĄCZNIKI 1,2,3 - do pobrania