Podczas trwania Pikniku Country w dniach 24-25 lipca 2020r., o ile będzie już zgoda na realizację tego wydarzenia w wyżej podanym terminie, udostępnia się miejsca na ustawienie stoisk gastronomiczno – handlowych przy ul. Jaszczurcza Góra:
Ustala się następujące stawki czynszu za najem miejsca pod stoisko:
- stoisko handlowe 12 m2 (6m x 2m) - 1500 zł brutto za 3 dni,
- stoisko handlowe 6 m2 (3m x 2m) - 750 zł brutto za 3 dni,
- stoisko gastronomiczne 12 m2 (6m x 2m) – 2200 zł brutto za 3dni,
- stoiska gastronomiczne 6 m2 (3m x 2m) - 1100 zł brutto za 3 dni,
- stoisko przy kempingu Cezar 9 m2 (3m x 3m) – 800 zł brutto za 3 dni (bez dostępu do mediów).
W celu wynajęcia stoiska należy wypełnić Formularz zgłoszeniowy i przesłać go na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub faxem pod nr. 89 741 2874 lub złożyć osobiście w sekretariacie Urzędu Miejskiego (pok. 17).
Zgłoszenia przyjmowane są do wyczerpania miejsc:
- od 05.06.2020 r. od godz. 9:00 dla minimum dwóch stoisk 12 m2 lub stoisk przy kempingu Cezar,
- od 10.06.2020 r. od godz. 9:00 dla pojedynczych stoisk 12 m2 oraz stoisk przy kempingu Cezar,
- od 24.06.2020 r. od godz. 9:00 dla stoisk 6 m2.
Decyduje kolejność zgłoszeń.
Rezerwacja będzie dokonana po potwierdzeniu formularza ofertowego przez Urząd Miejski i odesłaniu potwierdzenia rezerwacji mailowo do oferenta.
Oferent, od momentu zatwierdzenia rezerwacji stoiska przez Urząd oraz od momentu otrzymania oficjalnego maila (potwierdzającego, że Piknik Country odbędzie się) ma 7 dni na dokonanie opłaty na rachunek bankowy nr 39 1020 3639 0000 8202 0005 0617 lub bezpośrednio w kasie UM z zaznaczeniem w opisie tytułu wpłaty „Piknik Country 2020 stoisko nr...”
Niedokonanie wpłaty w wyznaczonym terminie skutkuje automatycznym anulowaniem rezerwacji.
Po dokonaniu opłaty zostanie przygotowana umowa, która będzie do odbioru w Urzędzie Miejskim w pok. Nr 2 (wejście od strony Straży Miejskiej).
Opłata nie jest zwracana w przypadku rezygnacji z przyjazdu.
Wykaz stoisk o wymiarach 6m x 2m z dostępem do mediów
Nr stoiska |
Status stoiska |
Asortyment |
00 |
rezerwacja |
Fundacja Country & Folk |
1 |
rezerwacja |
Fundacja Country & Folk |
2 |
rezerwacja |
Jakub Kucharski- promocja |
3 |
rezerwacja |
ORGANIZATOR |
4 |
rezerwacja-połowa | naturalne pieczywo |
5 |
||
6 |
||
7 |
rezerwacja |
Cezary Makiewicz |
8 |
rezerwacja | koszulki, chusty |
9 |
||
10 |
||
11 |
||
12 |
||
13 |
||
14 |
rezerwacja | stoły pod gastronomię |
15 |
rezerwacja | gastronomia |
przejście na plażę miejską |
||
16 |
rezerwacja |
ORGANIZATOR |
17 |
||
18 |
rezerwacja | gastronomia |
19 |
rezerwacja | gastronomia |
20 |
rezerwacja | gastronomia |
21 |
rezerwacja | gastronomia |
22 |
rezerwacja | ORGANIZATOR |
23 |
||
24 |
|
|
25 |
||
25 A |
||
26 |
||
odpływ, skrzynka z prądem |
||
27 |
||
28 |
rezerwacja | kapelusze, inne dodatki |
29 |
rezerwacja-połowa | rękodzieło, biżuteria |
30 |
rezerwacja | gastronomia, naleśniki, inne |
31 |
rezerwacja-połowa | handel |
32 |
rezerwacja-pół/ | galanteria skórzana, inne |
33 |
rezerwacja | galanteria skórzana, inne |
34 |
rezerwacja | świece wodne, biżuteria |
35 |
rezerwacja |
ORGANIZATOR |
wjazd na posesję |
||
36 |
rezerwacja | biżuteria |
37 |
rezerwacja-pół/ | biżuteria |
38 |
rezerwacja | gastronomia |
39 |
rezerwacja-połowa | hot-dogi, zakręcone frytki |
40 |
rezerwacja-połowa | zapiekanki,hamburgery,hot-dog |
41 |
rezerwacja | chleby |
42 |
rezerwacja | chleby |
43 |
rezerwacja-pół/pół | chałwy, bloki, galaretki/ biżuteria |
44 |
rezerwacja | lizaki |
45 |
rezerwacja | suszone owoce |
46 |
rezerwacja | zapiekanki |
47 |
rezerwacja |
ORGANIZATOR |
48 |
rezerwacja | gastroniomia |
49 |
rezerwacja | stoły |
50 |
rezerwacja | stoły |
51 |
rezerwacja | krówki, żelki |
52 |
rezerwacja | obuwie |
53 |
rezerwacja | odzież |
54 |
rezerwacja | kapelusze |
55 |
rezerwacja | koszulki, kapelusze |
56 |
rezerwacja | koszulki, kapelusze |
57 |
rezerwacja | koszulki, kapelusze |
58 |
rezerwacja | koszulki, kapelusze |
59 |
rezerwacja | chusty, koszulki |
60 E |
rezerwacja | chusty,koszulki |
61 E |
rezerwacja | gastronomia, grill |
62 E |
rezerwacja | gastronomia, grill |
63 E |
rezerwacja | gastronomia, grill |
64 E |
rezerwacja | gastronomia, grill |
65 E |
rezerwacja | koszulki,chusty |
66 E |
rezerwacja | biżuteria, inne |
67 E |
rezerwacja | perfumy, koszulki, |
68 E |
rezerwacja | oscypki,miód |
69 E |
rezerwacja | odzież skórzana motocyklowa |
70 E | rezerwacja | odzież w stylu western |
wjazd do Ekomariny |
||
71 E |
rezerwacja | obuwie |
72 E |
rezerwacja | obuwie |
Wykaz stoisk przy kempingu Cezar o wymiarach 3m x 3m (bez dostępu do mediów)
Zobacz stoiska na mapie
Nr stoiska |
Status stoiska |
Asortyment |
|
A |
rezerwacja | organizator | |
B |
rezerwacja |
|
|
C |
rezerwacja | gadżety motocyklowe | |
D |
|||
E |
rezerewacja | odzież motocyklowa, inne | |
F |
rezerwacja | odzież motocyklowa, inne | |
G |
rezerwacja | odzież motocyklowa,inne | |
H |
rezerwacja | sorbety, balony helowe,okulary |
Inne postanowienia:
1. W okresie trwania imprezy zabrania się na stoiskach sprzedaży napojów alkoholowych (w tym piwa) oraz odtwarzania muzyki o nadmiernym nagłośnieniu.
2. Zwalnia się z opłat za stoiska Organizatora Festiwalu Piknik Country Mrągowo.
3. Warunki korzystania z energii elektrycznej:
1) Podłączenie energetyczne stanowisk możliwe jest wyłącznie w uzgodnieniu z elektrykiem obsługującym ciąg handlowy przy ulicy Jaszczurcza Góra, po okazaniu umowy na dzierżawę stoiska.
2) Max moc przyłączenia na stanowisku wynosi 2,5 KW.
3) Górna granica poboru mocy dla stanowisk z art. przemysłowymi, do 250 WAT.
4) Skrzynki wyposażone są w gniazda jednofazowe z zabezpieczeniem S 191 B 16A i gniazda trójfazowe pięciobolcowe 32A- zabezpieczenie S 193B 20A, ochrona przeciwporażeniowa - wyłącznik różnicowo-prądowy.
5) Osoby zainteresowane korzystaniem z gniazd trójfazowych powinny posiadać przedłużacze zakończone wtykami 32A-pięciobolcowy kątowy.
4. Dopuszcza się zajęcie stoiska przez Najemcę w czwartek tj. 23 lipca 2020 r. w godzinach popołudniowych w ramach podpisanej umowy najmu.
5. Podpisując umowę Najemca deklaruje posiadanie wszystkich potrzebnych zezwoleń na prowadzenie działalności.
6. Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za straty wynikłe z powodu złych warunków atmosferycznych oraz innych zdarzeń losowych (np. kradzieży).
Spełnienie wszelkich wymagań sanitarnych w związku z prowadzoną działalnością leży po stronie Najemcy.
Kontakt w sprawie stoisk:
Małgorzata Lubowiecka, Ref. Strategii, Rozwoju i Promocji Urzędu Miejskiego, pok. 02
tel. 89 741 9042,
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Opublikowano: czwartek, 04, czerwiec 2020 13:16
- Autor: Ewelina Krzywosz