Do 30 września radni, organizacje pozarządowe i mieszkańcy mogą składać wnioski do projektu budżetu Miasta Mrągowo na 2025 rok. W dokumencie można wskazać potrzeby dotyczące mieszkańców. Co ważne, mogą być to tylko sprawy, którymi zajmuje się mrągowski samorząd.

Wkrótce rozpoczną się prace nad projektem uchwały budżetowej Miasta Mrągowo na rok 2025. Mieszkańcy Mrągowa mogą mieć wpływ na budżet, poprzez składanie swoich wniosków.

Jak powinien wyglądać nasz wniosek?

Uzasadnienie nie musi być długie – można je zamknąć w kilku, kilkunastu zdaniach. We wniosku musimy również podać dokładną lokalizację przedmiotu naszego wniosku.

Wniosków można złożyć dowolną ilość. Nie potrzeba zbierać dodatkowych podpisów mieszkańców, wystarczy podpis wnioskodawcy.

Co dołączyć? Gdzie i jak złożyć pismo?

Do wniosku można dodać załączniki. To ważne, ponieważ każda dodatkowa informacja ułatwi urzędnikom ocenę zadania, oszacowanie kosztów czy też lokalizację przedsięwzięcia. Stąd też do naszego pisma można dołączyć zdjęcia, skany, mapki, opinie, artykuły prasowe, a nawet przykłady rozwiązań zaczerpnięte z innych miast. Można również wskazać dodatkowe źródła finansowania.

Pismo z załącznikami możemy złożyć osobiście w Biurze obsługi Mieszkańca Urzędu Miejskiego lub przesłać mailowo (skan) w formie załącznika na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Plik do pobrania:
WZÓR WNIOSKU