Gmina Miasto Mrągowo zaprasza do składania ofert na wykonanie zadań z zakresu przeciwdziałania przemocy oraz profilaktyki i rozwiązywania problemów uzależnień.

 Zaproszenie   nie  jest  objęte   przepisami  ustawy -  Prawo  zamówień  publicznych, na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 (tekst jednolity: Dz. U. z 2024 r.,  poz. 1320).

 O wykonanie zadania mogą ubiegać się oferenci, którzy:

1. Posiadają   zdolność   do   wykonania  określonej   działalności  lub   czynności,  zgodnie z  przedmiotem zadania.

2. Posiadają niezbędne kwalifikacje i wiedzę oraz doświadczenie do wykonania zamówienia.

 Wymagania ogólne:

1) posiadanie wiedzy na temat:

  • uzależnienia, współuzależnienia, sytuacji dzieci w rodzinie alkoholowej, problemów pijących nastolatków
  • zjawiska przemocy domowej
  • bazy adresów i ofert profesjonalnych placówek pomocowych na terenie powiatu i województwa.

2) cechy osobowości:

  • komunikatywność
  • odpowiedzialność
  • odporność na stres.

 

Termin składania ofert: 29 listopad 2024 r.

Termin otwarcia ofert: 2 grudnia 2024 r.

Termin rozpatrzenia ofert: 2-17 grudnia 2024 r.

Ogłoszono dnia: 15 listopada 2024 r.

 

SZCZEGÓŁY W ZAŁĄCZNIKU.

 

Załączniki: