Gmina Miasto Mrągowo zaprasza do składania ofert na wykonanie zadań z zakresu przeciwdziałania przemocy oraz profilaktyki i rozwiązywania problemów uzależnień.
Zaproszenie nie jest objęte przepisami ustawy - Prawo zamówień publicznych, na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 (tekst jednolity: Dz. U. z 2024 r., poz. 1320).
O wykonanie zadania mogą ubiegać się oferenci, którzy:
1. Posiadają zdolność do wykonania określonej działalności lub czynności, zgodnie z przedmiotem zadania.
2. Posiadają niezbędne kwalifikacje i wiedzę oraz doświadczenie do wykonania zamówienia.
Wymagania ogólne:
1) posiadanie wiedzy na temat:
- uzależnienia, współuzależnienia, sytuacji dzieci w rodzinie alkoholowej, problemów pijących nastolatków
- zjawiska przemocy domowej
- bazy adresów i ofert profesjonalnych placówek pomocowych na terenie powiatu i województwa.
2) cechy osobowości:
- komunikatywność
- odpowiedzialność
- odporność na stres.
Termin składania ofert: 29 listopad 2024 r.
Termin otwarcia ofert: 2 grudnia 2024 r.
Termin rozpatrzenia ofert: 2-17 grudnia 2024 r.
Ogłoszono dnia: 15 listopada 2024 r.
SZCZEGÓŁY W ZAŁĄCZNIKU.
Załączniki:
- Opublikowano: piątek, 15, listopad 2024 10:40
- Autor: Paulina Koneszko
- Ostatnia modyfikacja: piątek, 15, listopad 2024 10:41
- Autor modyfikacji: Paulina Koneszko