ZAPROSZENIE

Zaproszenie  nie jest objęte  przepisami ustawy - Prawo Zamówień Publicznych, na podstawie art.4 pkt 8 ( tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759, z późn. zm.) i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66-70 KC.
Gmina Miasto Mrągowo
11-700 Mrągowo, ul. Królewiecka 60 a, tel 89-741-9004
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
zaprasza do składania ofert na wykonanie następujących zadań z zakresu
przeciwdziałania przemocy oraz profilaktyki i rozwiązywania problemów uzależnień.

1. Udzielanie w pomieszczeniu Punktu Konsultacyjno – Informacyjnego, mieszczącego się w Mrągowie przy ulicy Królewieckiej 34, pomocy prawnej rodzinom, w których występują problemy uzależnień od alkoholu i od innych środków psychoaktywnych oraz przemoc, w wymiarze 3 godziny tygodniowo.
2. Prowadzenie w Pomieszczeniu Punktu Konsultacyjno – Informacyjnego, mieszczącego się w Mrągowie przy ulicy Królewieckiej 34, dyżuru wstępnego motywowania do podjęcia leczenia odwykowego, w wymiarze 3 godziny tygodniowo.
3. Prowadzenie wywiadów środowiskowych dotyczących rodzin, w których występują  
 problemy uzależnienia od alkoholu oraz przemoc.
4. Prowadzenie w pomieszczeniu Poradni Leczenia Uzależnień, mieszczącej się w Mrągowie przy ulicy Królewieckiej 58, zajęć terapeutycznych dla dwóch grup: grupy osób uzależnionych od alkoholu oraz dla grupy sprawców przemocy w rodzinie, w łącznym wymiarze 6 godzin tygodniowo.
5. Prowadzenie w budynku przy ulicy Królewieckiej 34 w Mrągowie grupy wsparcia dla ofiar przemocy, w wymiarze 2 godziny tygodniowo.
6. Prowadzenie zajęć socjoterapeutycznych dla dzieci i młodzieży z rodzin dysfunkcyjnych w Gimnazjum Nr 1 przy OSiW OHP w Mrągowie, w wymiarze 4 godziny tygodniowo, z wyłączeniem dni wolnych od zajęć szkolnych.
7. Wydawanie opinii, przez biegłego lekarza psychiatrę, w przedmiocie uzależnienia od
 alkoholu i wskazanie rodzaju zakładu leczniczego.
8. Wydawanie opinii, przez biegłego psychologa, w przedmiocie uzależnienia od alkoholu i wskazanie rodzaju zakładu leczniczego.
9. Prowadzenie  dyżuru  informacyjno - konsultacyjnego w zakresie problematyki narkomanii, w Punkcie Informacyjno - Konsultacyjnym przy ul. Królewieckiej 34, w  wymiarze 1 godzina tygodniowo.

O wykonanie zadania mogą ubiegać się oferenci, którzy:
1.Posiadają zdolność do wykonania określonej działalności lub czynności, zgodnie z przedmiotem zadania.
2.Posiadają niezbędne kwalifikacje i wiedzę oraz doświadczenie do wykonania zamówienia.

Termin obowiązywania umowy:      
Rozpoczęcie - niezwłocznie po podpisaniu umowy.
Zakończenie: do 20.12.2013 r.

Zawartość ofert:
Pakiet zawierający ofertę powinien zawierać: wypełniony formularz ofertowy,
uwzględniający oferowaną stawkę brutto wynagrodzenia za godzinę zajęć lub cenę brutto
za przeprowadzenie przedmiotowych opinii i wywiadów orz kserokopię dokumentów
potwierdzających niezbędne kwalifikacje i wiedzę oraz doświadczenie do wykonania zamówienia.
         
Kryteria oceny ofert:  Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie i jakościowo.
Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:
Do udzielania wyjaśnień dotyczących zamówienia, ze strony Zamawiającego upoważniona jest Alicja Szarek, pok. nr 16 a, tel. 89-741-9004.

Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z napisem, określającym zakres zadania, na adres: Urząd Miejski w Mrągowie, 11-700 Mrągowo, ul. Królewiecka 60 a, do dnia 20 grudnia 2012 r., do godz. 13.00.

Oferta powinna być sporządzona na " Formularzu ofertowym"- druk do pobrania na stronie internetowej http://bip.warmia.mazury.pl/mragowo _gmina_miejska/zamowienia_publiczne/
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę dotyczącą każdego z zadań wymienionych w zakresie (9 zadań) bądź na jedno lub kilka z nich.
Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru ofert oraz unieważnia zamówienia bez podania przyczyn.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty, zawierająca nazwę ( firmę), siedzibę i adres Wykonawcy, którego  ofertę wybrano, zostanie  opublikowana  na  stronie internetowej
http://bip.warmia.mazury.pl/mragowo_gmina_miejska/zamowienia_publiczne/, najpóźniej w terminie 7 dni od daty rozpatrzenia ofert.
Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy:
Informacje o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana telefonicznie Wykonawcy, którego ofertę wybrano. 

Niniejsze zaproszenie zamieszcza się na stronie internetowej Miasta Mrągowo, w Biuletynie Informacji Publicznej oraz tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Mrągowie.

Sporządziła: Alicja Szarek