Spotkanie „Innowacja wartości, czyli jak z potrzeb klienta zrobić motor zmiany” odbędzie się 29 listopada 2012 roku w Olsztynie.

Wydarzenie skierowane jest do właścicieli przedsiębiorstw, kadry zarządzającej, menedżerów oraz osób mających wpływ na rozwój przedsiębiorstwa. Uczestnicy dowiedzą się m.in. o kwestiach związanych ze strategią rozwoju, tożsamością firmy czy przewagą konkurencyjną z punkty widzenia klienta. Warsztaty prowadzi Rafał Kołodziej, który na co dzień opracowuje i wdraża praktyczne strategie rozwoju biznesu. Propagator idei value co-creation, open innovation, outcome-driven innovation, design thinking, business model innovation.

Spotkanie organizuje Ośrodek Enterprise Europe Network działający przy Warmińsko-Mazurskiej Agencji Rozwoju S.A. w Olsztynie (Plac Bema 3).
 
Zgłoszenia przyjmowane są do 27 listopada 2012 roku do godz. 15.
 
Program warsztatów:
9-13 – Misja, wizja, strategia - czym to jest i jak się ma do definicji wartości?; Co to jest definicja wartości dla klienta i czemu służy w biznesie?; Miejsce i rola propozycji wartości w modelu biznesowym; Jak wykorzystać propozycję wartości przy analizie konkurencji?
13.30-16 - Innowacja wartości, czyli jak stworzyć coś nowego na bazie status quo; Potrzeby klienta jako źródło innowacji wartości; Nowa definicja wartości, jej konsekwencje dla biznesu i wdrożenie

Więcej informacji na stronie www.wmarr.olsztyn.pl