Uprzejmie informujemy Mieszkańców miasta Mrągowo, że wraz z początkiem 2012 roku rusza druga edycja działań związanych z usuwaniem wyrobów azbestowych. Konkurs, którego celem jest unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest, został ogłoszony przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie, w ramach niego przewidziane jest dofinansowanie do 85% kosztów kwalifikowanych tj. kosztów demontażu, transportu i utylizacji azbestu. Konkurs skierowany jest do jednostek samorządu terytorialnego na usuwanie wyrobów zawierających azbest z obiektów, których właścicielami są jednostki samorządu terytorialnego i Skarbu Państwa, osoby fizyczne, kościoły i związki wyznaniowe, stowarzyszenia, spółdzielnie mieszkaniowe, wspólnoty mieszkaniowe, jednostki sektora finansów publicznych będące gminnymi lub powiatowymi osobami prawnymi. Wniosek wraz z niezbędnymi załącznikami należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Mrągowie, ul. Królewiecka 60A, 11-700 Mrągowo w terminie do 29.02.2012 roku. Wniosek wraz z załącznikami dostępne są w Urzędzie Miejskim w Mrągowie pok. 52, II piętro oraz na stronie internetowej Urzędu. Dodatkowe informacje na temat składania wniosku można uzyskać pod numerem telefonu 89 741 90 29. Załączniki: 1.Wniosek 2.Informacja o wyrobach azbestowych 3.ocena stanu i możliwości bezpiecznego użytkowania wyrobów azbestowych 4.oświadczenie 5.mapa terenu z zaznaczonym obiektem na którym znajduje się azbest 6.dokument potwierdzający prawo do terenu ( akt notarialny, wypis z księgi wieczystej) 7.zgłoszenie do Wydziału architektoniczno-Budowlanego Starostwa Powiatowego o zamiarze wykonywania robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę