Szkolenie „Moje finanse i transakcje w sieci” przeznaczone jest dla osób chcących nauczyć się załatwiać skutecznie swoje sprawy biznesowe, finansowe i urzędowe za pośrednictwem internetu.
Po zakończeniu szkolenia każdy uczestnik będzie potrafił, zarządzać kontem bankowym, dokonywać płatności, realizować zakupy, rezerwować podróż, płacić podatki oraz nauczy się, jak korzystać z podstawowych usług e-administracji.
Miejsce: Mrągowskie Centrum Aktywności Lokalnej (ul. Kopernika 2C).
Termin szkolenia: dwa dni szkoleniowe 24.02., 3.03
Zajęcia są bezpłatne. Zainteresowanych zapraszamy do Urzędu Miejskiego w Mrągowie, Referat Strategii, Rozwoju i Promocji.Liczba miejsc ograniczona!
Informacji udziela : Marta Krasowska, tel. 89 741 90 41 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Projekt jest realizowany przez Gminę Miasto Mrągowo w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i budżetu państwa.
- Opublikowano: piątek, 15, luty 2019 14:29
- Autor: