Szkolenie „Moje finanse i transakcje w sieci” przeznaczone jest dla osób chcących nauczyć się załatwiać skutecznie swoje sprawy biznesowe, finansowe i urzędowe za pośrednictwem internetu.

Po zakończeniu szkolenia każdy uczestnik będzie potrafił, zarządzać kontem bankowym, dokonywać płatności, realizować zakupy, rezerwować podróż, płacić podatki oraz nauczy się, jak korzystać z podstawowych usług e-administracji.

Miejsce: Mrągowskie Centrum Aktywności Lokalnej (ul. Kopernika 2C).

Termin szkolenia: dwa dni szkoleniowe 24.02., 3.03

Zajęcia są bezpłatne. Zainteresowanych zapraszamy do Urzędu Miejskiego w Mrągowie, Referat Strategii, Rozwoju i Promocji.Liczba miejsc ograniczona!

Informacji udziela : Marta Krasowska, tel. 89 741 90 41 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.   

Projekt jest realizowany przez Gminę Miasto Mrągowo w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i budżetu państwa.