129 wystawców, w tym delegacja z Mrągowa złożona z przedstawicieli Stowarzyszenia LOT „Ziemia Mrągowska”, Urzędu Miejskiego w Mrągowie oraz Hotelu Mrągowo Resort & SPA wzięła udział w największym w Polsce spotkaniu ludzi związanych z realizacją wydarzeń – Forum Branży Eventowej, które odbyło się 18 stycznia 2023 roku w EXPO XXI w Warszawie.

Podczas Forum Branży Eventowej prezentowana była turystyczna oferta Mrągowa. Na stoisku nr 5 w hali targowej EXPO XXI uczestnicy targów mogli porozmawiać o festiwalowym potencjale Mrągowa, uzyskać informację o atrakcjach turystycznych i zapleczu noclegowym zarówno w mieście, jak i w gminie, poznać szczegóły Szlaku Maślanki Mrągowskiej, a także spróbować lokalnych produktów firmy Mlekpol oraz Piekarni Cukierni Marka Szabelskiego (czekolady, muffiny, torty, donuty).

W tym roku w największym w Polsce spotkaniu ludzi związanych z realizacją eventów wzięło udział 129 wystawców. A na dwóch scenach wystąpiło aż 43 ekspertów. Forum Branży Eventowej umożliwia nawiązywania relacji biznesowych i branżowych, inspiruje oraz motywuje do realizacji ciekawych projektów związanych z przemysłem spotkań. W wydarzeniu rokrocznie biorą udział agencje eventowe, agencje marketingowe, agencje PR, klienci końcowi, agencje incentive travel, wedding plannerzy. Forum Branży Eventowej to targi, prelekcje, dyskusje eksperckie, sesje networkingowe, branżowa giełda pracy, pokazy artystyczne, prezentacje atrakcji, gry miejskie, konkursy czy loterie.