Podczas trwania Pikniku Country w dniach 23-25 lipca 2021r., udostępnia się miejsca na ustawienie stoisk gastronomiczno – handlowych przy ul. Jaszczurcza Góra:
Ustala się następujące stawki za najem miejsca pod stoisko:
- stoisko handlowe 12 m2 - 2000 zł brutto za 3 dni
- stoisko handlowe 6 m2 - 1000 zł brutto za 3 dni
- stoisko gastronomiczne 12 m2 - 2700 zł brutto za 3 dni
- stoiska gastronomiczne 6 m2 - 1350 zł brutto za 3 dni
- stoisko przy kempingu Cezar 9 m2– 1000 zł brutto za 3 dni bez dostępu do mediów
Stawki za wymienione w ust.1 lit. a) do d) zawierają opłaty za media oraz wywóz nieczystości, stawka za stoiska wymienione ust.1 lit. e) tylko wywóz nieczystości.
W celu wynajęcia stoiska należy wypełnić Formularz zgłoszeniowy i przesłać go na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub złożyć osobiście w sekretariacie Urzędu Miejskiego (pok. 17).
Zgłoszenie przyjmowane są do wyczerpania miejsc:
- od dnia 07.06.2021 od godz. 9:00 dla minimum dwóch stoisk 12m2 oraz minimum dwóch stoisk przy kempingu Cezar
- od dnia 14.06.2021 od godz. 9:00 dla pojedynczych stoisk 12m2 oraz stoisk przy kempingu Cezar
- od dnia 24.06.2021 od godz. 9:00 dla stoisk 6m2
Decyduje kolejność zgłoszeń.
Rezerwacja będzie dokonana po potwierdzeniu formularza ofertowego przez Urząd Miejski i odesłaniu potwierdzenia rezerwacji mailowo do oferenta.
Oferent, od momentu zatwierdzenia rezerwacji stoiska przez Urząd oraz od momentu otrzymania oficjalnego maila (potwierdzającego, że Piknik Country odbędzie się) ma 7 dni na dokonanie opłaty na rachunek bankowy nr 39 1020 3639 0000 8202 0005 0617 lub bezpośrednio w kasie UM z zaznaczeniem w opisie tytułu wpłaty „Piknik Country 2021 stoisko nr...”
Niedokonanie wpłaty w wyznaczonym terminie skutkuje automatycznym anulowaniem rezerwacji.
Po dokonaniu opłaty zostanie przygotowana umowa, która będzie do odbioru w Urzędzie Miejskim w pok. Nr 2 (wejście od szczytu budynku).
Opłata nie jest zwracana w przypadku rezygnacji z przyjazdu.
Wykaz stoisk o wymiarach 6m x 2m z dostępem do mediów
Nr stoiska |
Status stoiska |
Asortyment |
00 |
rezerwacja |
Fundacja Country & Folk |
1 |
rezerwacja |
Fundacja Country & Folk |
2 |
rezerwacja |
Jakub Kucharski- promocja |
3 |
rezerwacja |
ORGANIZATOR |
4 |
gastronomia-chleby na zakwasie/ | |
5 |
gadżety motocyklowe | |
6 |
/ połowa stoiska -płyty winylowe | |
7 |
rezerwacja |
Cezary Makiewicz |
8 |
handel- chusty znaczki, koszulki | |
9 |
gastronomia- grochówka, bigos | |
10 |
gastronomia- wędlina, ryba | |
11 |
handel | |
12 |
gastronomia- szaszłyki, kiełbaski | |
13 |
gastronomia- frytki, burgery | |
14 |
gastronomia- lody, kawa | |
15 |
pół handlowe - stoły | |
przejście na plażę miejską |
||
16 |
rezerwacja |
ORGANIZATOR |
17 |
transplantologia - organizator 12 Godzin Serce | |
18 |
handlowe | |
19 |
handlowe | |
20 |
gastronomia | |
21 |
gastronomia | |
22 |
rezerwacja |
ORGANIZATOR |
23 |
handel-koszulki z humorystycznymi nadrukami, zabawki, kubki | |
24 |
Biżuteria, rękodzieło / | |
25 |
rękodzieło, łapacze , muzyka | |
25 A |
westernowe meble, skrzynki, skrzynki, figury | |
26 |
/ napoje-połowa | |
odpływ, skrzynka z prądem |
||
27 |
biżuteria | |
28 |
gastronomia, chleby | |
29 |
gastronomia, ciasta | |
30 |
połowa /połowa | pajda chleba serki / handel-odzież, bizuteria |
31 |
gastronomia- burgery, frytki | |
32 |
biżuteria, antyki, płyty winylowe | |
33 |
gastronomia- gofry | |
34 |
gastronomia- zapiekanka, frytki | |
35 |
rezerwacja |
ORGANIZATOR |
wjazd na posesję |
||
36 |
handel-biżuteria, koszulki, kapelusze | |
37 |
pół/pół | 37a handel-biżuteria, koszulki, kapelusze/ handel |
38 |
handel | |
39 |
handel | |
40 |
handel | |
41 |
gastronomia, zapiekanka | |
42 |
gastronomia zapiekanka | |
43 |
gastronomia- poncze lemoniady | |
44 |
handel słodycze | |
45 |
pół/pół | handel słodycze/ wyroby regionalne, skóry, sery |
46 |
handel- kapelusze skórzane | |
47 |
handel-biżuteria |
|
48 |
handel-biżuteria połowa / połowa gastronomia | |
49 |
ciasta , chleby, frytki belgijskie | |
50 |
gastronomia- ziemniaczki | |
51 |
handel słodycze | |
52 |
handel-koszulki, tuniki, chusty | |
53 |
handel- odziez motocyklowa w stylu country | |
54 |
handel- -//- | |
55 |
handel- odziez w stylu country | |
56 |
handel- odzież w stylu country | |
57 |
handel- odzież w stylu country | |
58 |
handel- odzież w stylu country | |
59 |
handel | |
60 E |
handel | |
61 E |
gastronomia | |
62 E |
gastronomia | |
63 E |
handlowe | |
64 E |
gastronomia | |
65 E |
gastronomia | |
66 E |
handel-koszulki ,znaczki chusty | |
67 E |
koszulki, perfumy | |
68 E |
koszulki /perfumy/ gastronomia | |
69/70 E |
handel- obuwie | |
wjazd do Ekomariny |
||
71 E |
handel- obuwie | |
72 E |
handel-obuwie |
Wykaz stoisk przy kempingu Cezar o wymiarach 3m x 3m (bez dostępu do mediów)
Zobacz stoiska na mapie
Nr stoiska |
Status stoiska |
Asortyment |
|
A |
rezerwacja |
ORGANIZATOR |
|
B |
|
||
C |
handlowe-koszulki gadżety | ||
D |
handlowe-koszulki, gadżety | ||
E |
handlowe-koszulki, gadżety | ||
F |
handlowe-zabawki | ||
G |
handlowe- rękodzieło ceramika | ||
H |
handlowe-rękodzieło ceramika |
Inne postanowienia:
1. W okresie trwania imprezy zabrania się na stoiskach sprzedaży napojów alkoholowych (w tym piwa) oraz odtwarzania muzyki o nadmiernym nagłośnieniu.
2. Zwalnia się z opłat za stoiska Organizatora Festiwalu Piknik Country Mrągowo.
3. Warunki korzystania z energii elektrycznej:
1) Podłączenie energetyczne stanowisk możliwe jest wyłącznie w uzgodnieniu z elektrykiem obsługującym ciąg handlowy przy ulicy Jaszczurcza Góra, po okazaniu umowy na dzierżawę stoiska.
2) Max moc przyłączenia na stanowisku wynosi 2,5 KW.
3) Górna granica poboru mocy dla stanowisk z art. przemysłowymi, do 250 WAT.
4) Skrzynki wyposażone są w gniazda jednofazowe z zabezpieczeniem S 191 B 16A i gniazda trójfazowe pięciobolcowe 32A- zabezpieczenie S 193B 20A, ochrona przeciwporażeniowa - wyłącznik różnicowo-prądowy.
5) Osoby zainteresowane korzystaniem z gniazd trójfazowych powinny posiadać przedłużacze zakończone wtykami 32A-pięciobolcowy kątowy
4. Dopuszcza się do zajęcia stoiska przez Najemcę 22 lipca w godzinach popołudniowych oraz handlu w piątek tj. 23 lipca 2021 r. w ramach podpisanej umowy najmu. Opuszczenie stanowiska powinno odbyć się w poniedziałek tj. 26 lipca 2021 r.
5. Podpisując umowę Najemca deklaruje posiadanie wszystkich potrzebnych zezwoleń na prowadzenie działalności.
6. Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za straty wynikłe z powodu złych warunków atmosferycznych oraz innych zdarzeń losowych (np. kradzieży).
Spełnienie wszelkich wymagań sanitarnych w związku z prowadzoną działalnością leży po stronie Najemcy.
Kontakt w sprawie stoisk:
Referat Rozwoju i Promocji
pok. 02
tel. 89 741 9042,
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Opublikowano: poniedziałek, 12, lipiec 2021 08:16
- Autor: Arkadiusz Mierkowski