Pani Elżbieta z Mrągowa, która pracuje na Poczcie Polskiej, wykazała się wielką i szczerą empatią i pomogła klientce, organizując akcję ratunkową. Kilkanaście dni temu, tak jak każdego innego dnia listonoszka rozpoczęła swoją pracę w rejonie doręczeń. Dla jednej z klientek otrzymała do doręczenia przekaz. Gdy pojawiła się pod wskazanym adresem, spodziewając się usłyszenia słów „już, już”, zapadły tylko „nie mogę otworzyć drzwi”, a następnie nastała głucha cisza.

 

Pani Elżbieta kilkukrotnie próbowała nawiązać kontakt z klientką przez zamknięte drzwi. Po drugiej stronie nie było jednak żadnej odpowiedzi. Nie zwlekając, nasza listonoszka natychmiast podjęła działania, powiadamiając odpowiednie służby. Już po kilku minutach przyjechał patrol Policji a potem kolejno pozostałe służby ratunkowe. Podczas akcji ratunkowej, Pani Elżbieta pozostała na miejscu do czasu aż klientka została zabrana do szpitala. Złożyła także zeznania Policji i powróciła do dalszej pracy. Od sąsiadów poszkodowanej klientki usłyszała potem, że ta złamała biodro.

Pani Elżbieta wykazała się obywatelską postawą godną naśladowania.

Źródło: Poczta Polska

Pani Elżbieta