Od początku epidemii koronawirusa działa kilka numerów telefonu, żeby uzyskanie niezbędnych informacji było jeszcze prostsze. Poniżej znajdziecie wszystkie numery kontaktowe, pod którymi uzyskacie informacje na temat koronawirusa i szczepień przeciw COVID-19.

Chcesz zarejestrować się na szczepienie przeciw COVID-19?
Masz pytania dotyczące aplikacji ProteGO Safe?
A może chcesz dowiedzieć się więcej na temat Narodowego Programu Szczepień?
Odpowiedzi na te i inne pytania mozna uzyskać telefonicznie!


Zarejestruj się na szczepienie przez SMS

Jeśli masz co najmniej 70 lat, od 22 stycznia 2021 r. możesz zarejestrować się na szczepienie przeciw COVID-19 przez SMS, pod numerami +48 880 333 333, +48 664 908 556. Instrukcję znajdziesz poniżej. Rejestracja SMS jest przeznaczona dla osób z grupy 70+. Jeżeli do niej nie należysz, możesz zgłosić chęć zaszczepienia na stronie szczepimysie.pacjent.gov.pl.

Jak zarejestrować się poprzez SMS?

Z jednego numeru telefonu możesz zarejestrować tylko trzy osoby.

  1. Wyślij SMS-a o treści SzczepimySie na numer +48 880 333 333 lub +48 664 908 556.
  2. Dostaniesz SMS-a zwrotnego, w którym poprosimy cię o numer PESEL.
  3. Wpisz swój numer PESEL i odeślij SMS-a.
  4. Poprosimy cię o twój kod pocztowy. Dzięki temu zaproponujemy ci najbliższy termin szczepienia blisko twojego miejsca zamieszkania.
  5. Wpisz kod pocztowy w formacie: 00222 lub 00-222
  6. Otrzymasz informację o:
  • najbliższym możliwym terminie szczepienia,
  • adresie placówki, w której to szczepienie ma być wykonane,
  • a także godzinie szczepienia.
  1. Jeśli akceptujesz termin i miejsce, odpowiedz TAK na tę wiadomość.
  2. Jeżeli odpowiesz TAK, otrzymasz wiadomość, że wizyta została umówiona. Dostaniesz SMS z przypomnieniem na dobę przed szczepieniem. Aby zmienić termin szczepienia, zadzwoń pod numer 989.
  3. Jeśli termin i lokalizacja ci nie odpowiadają, odpowiedz NIE. PAMIĘTAJ! Brak odpowiedzi w czasie 5 minut przerwie proces rejestracji!
  4. Jeżeli odpowiesz NIE, otrzymasz SMS-a z propozycją nowego terminu, godziną oraz lokalizacją.

UWAGA! Jeżeli się pomylisz i wpiszesz błędny numer PESEL lub kod pocztowy, dostaniesz SMS-a z prośbą o wprowadzenie poprawnych danych.


Zarejestruj się na szczepienie przy użyciu systemu IVR

Na szczepienie przeciw COVID-19 możesz zarejestrować się również przez system IVR. Dzięki temu, gdy będą dostępne kolejne terminy szczepień, zadzwonimy do ciebie i zaproponujemy termin szczepienia.

Jak zarejestrować się poprzez system IVR?

  1. Zadzwoń pod numer + 48 22 888 41 11 (automatyczny system powiadomień Narodowego Programu Szczepień).
  2. System poinformuje cię, jakie dane są potrzebne, aby zapisać się na szczepienie. Przygotuj:
  • PESEL,
  • kod pocztowy miejsca zamieszkania.
  1. W ciągu kilku minut oddzwonimy, aby dokończyć rejestrację.


Kontakt w sprawie STOP COVID ProteGO Safe

Numer telefonu: +48 22 270 81 10

Adres WWW: https://www.gov.pl/web/protegosafe


Obsługa techniczna aplikacji Kwarantanna Domowa

Numer telefonu: +48 22 270 81 20

Z tego numeru oddzwoni do Ciebie obsługa techniczna aplikacji Kwarantanna Domowa.


NFZ – infolinia Narodowego Programu Szczepień –po nieudanym połączeniu 

Numer telefonu: +48 22 484 80 28 / +48 22 145 06 00

Numer, którym identyfikuje się infolinia Narodowego Programu Szczepień, oddzwaniając do obywateli. Jeśli zadzwonisz na infolinię Narodowego Programu Szczepień (989), ale nie uda ci się połączyć, infolinia oddzwoni do ciebie z tego numeru.


NFZ – infolinia Narodowego Programu Szczepień – oddzwanianie

Numer telefonu: +48 22 165 57 55

Numer, którym identyfikuje się infolinia Narodowego Programu Szczepień, oddzwaniając do obywateli. Jeśli zadzwonisz na infolinię Narodowego Programu Szczepień (989) i konsultant ma do ciebie oddzwonić, oddzwoni z tego numeru.


NFZ – infolinia Narodowego Programu Szczepień – informacyjna

Numer telefonu: +48 22 165 57 57

Numer, którym identyfikuje się infolinia Narodowego Programu Szczepień, oddzwaniając do obywateli. Jeśli zadzwonisz na infolinię Narodowego Programu Szczepień (989), ale nie uda ci się połączyć, pod tym numerem otrzymasz tylko informację, że oddzwoniliśmy do ciebie.


NFZ – infolinia aplikacji Kwarantanna Domowa

Numer telefonu: +48 22 165 57 44

Na ten numer możesz zadzwonić, gdy masz problemy z obsługą aplikacji Kwarantanna Domowa.


NFZ – infolinia Telefonicznej Informacji Pacjenta

Numer telefonu: +48 71 734 26 55


Urząd Miejski w Mrągowie - Infolinia dla osób, które nie mogą samodzielnie dotrzeć do punktu szczepień

Numer telefonu: +48 607 119 005

Więcej informacji: <<KLIKNIJ>>