Ponad pół tysiąca zdjęć dań serwowanych w Mrągowie powstało w ramach projektu „Piknikuj w Mrągowie, odkryj smaczną stronę Miasta”. Nietuzinkowe fotografie będą promować samorząd jako kulinarną destynację.

Hasztagiem #ZasmakujMrągowo i wyjątkowymi fotografiami dań oferowanych przez mrągowską branżę gastronomiczną Urząd Miejski w Mrągowie będzie promował samorząd w popularnych mediach społecznościowych: Facebook i Instagram.

Internetowa kampania ma utrwalić wśród mieszkańców i turystów obraz Mrągowa jako miejsca, gdzie można znaleźć wysokiej jakości, bogatą i różnorodną ofertę gastronomiczną. Działania promocyjne mają pokazać jeszcze nieodkryty potencjał Miasta znanego w Polsce i za granicą głównie z kulturalnych wydarzeń, w tym przede wszystkim Pikniku Country. W nowej kampanii urzędnicy łączą legendarny festiwal z kulinarną wizytówką samorządu i zachęcają „„Piknikuj w Mrągowie, odkryj smaczną stronę Miasta”.

Praca nad zdjęciami zajęła trzy miesiące i pozwoliła zintegrować lokalną gastronomię wokół wspólnych celów: promocji Mrągowa jako kulinarnej destynacji, stworzenia kulinarnej wizytówki Miasta oraz podniesienia atrakcyjności turystyki kulinarnej Mazur. W projekcie wzięły udział 33 podmioty. Łącznie powstało 660 zdjęć. Autorem fotografii jest Edward Trzeciakiewicz zajmujący się fotografią kulinarną. Partnerem projektu jest Stowarzyszenie Lokalna Organizacja Turystyczna „Ziemia Mrągowska”.

Zasmakuj Mrągowo