W związku ze zmianą przepisów prawnych, dotyczących kąpielisk informujemy, że na podstawie art. 34 ust.1 c ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 239, poz. 2019 ze zm.) Rada Miejska w Mrągowie określa w drodze uchwały corocznie do dnia 31 maja wykaz kąpielisk na terenie miasta Mrągowo. Zgodnie z art. 34a ust.2 cytowanej ustawy organizator kąpieliska jest obowiązany do dnia 31 grudnia roku poprzedzającego sezon kąpielowy, w którym kąpielisko ma być otwarte, przekazać Burmistrzowi Miasta Mrągowo wniosek o umieszczenie w wykazie kąpielisk, wydzielonego fragmentu wód powierzchniowych, na których planuje utworzyć kąpielisko Wniosek powinien zawierać: 1.Imię i nazwisko lub nazwę oraz adres organizatora. 2.Nazwę i adres lub lokalizację planowanego kąpieliska. 3.Wskazanie długości linii brzegowej. 4.Wskazanie przewidywanej maksymalnej liczby osób korzystających dziennie z kąpieliska. 5.Wskazanie terminów otwarcia i zamknięcia kąpieliska. 6.Opis infrastruktury kąpieliska, w tym urządzeń sanitarnych. Do wniosku dołącza się: 1.Pozwolenie wodnoprawne. 2.Informacje dotyczące planowanego kąpieliska: a)aktualny profil wody w kąpielisku, b)status kąpieliska w poprzednim sezonie kąpielowym (czynne, nieczynne) albo wzmianka, że wniosek dotyczy kąpieliska nowo utworzonego, c)sposób gospodarki odpadami, d)ocena jakości wody i klasyfikacja wody w kąpielisku w poprzednim sezonie kąpielowym, jeżeli wniosek dotyczy istniejącego kąpieliska , e)udogodnienia i środki podjęte w celu promowania kąpieli. Wniosek należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Mrągowie, ul. Królewiecka 60A, 11-700 Mrągowo. Wszelkich informacji udziela Magdalena Góralczyk – Główny Specjalista ds. Środowiska, tel. 89 741 90 29, email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..