Przypominamy przedsiębiorcom zajmującym się sprzedażą napojów alkoholowych, że z dniem 31 maja 2010 roku upływa termin wniesienia II raty opłaty za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych w placówkach gastronomicznych i punktach handlowych. Podstawową sankcją za niedokonanie opłaty w ustawowym, nieprzekraczalnym terminie jest cofnięcie zezwolenia na sprzedaż alkoholu. Warunkiem prowadzenia sprzedaży napojów alkoholowych jest w terminie do 1 dnia czerwca 2010r., okazanie przedsiębiorcy zaopatrującemu dany punkt sprzedaży, zaświadczenia potwierdzającego dokonanie opłaty II raty za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych, wydanego przez gminę. Formalności związane z uiszczeniem opłaty oraz uzyskaniem zaświadczenia potwierdzającego dokonanie tej opłaty należy załatwiać w terminie do dnia 31 maja 2010 r. w Ewidencji Działalności Gospodarczej pok. nr 01 w Urzędzie Miejskim (wejście od szczytu budynku) w godzinach 7.30 - 14.30, tel. 89/ 741 90 40.