Piknik Country jest niewątpliwie najbardziej znanym festiwalem muzycznym, którego w tym roku wzbogaciła nowa atrakcja, czyli Miasteczko Westernowe „Mrongoville”. - Widać, że w Mrągowie mają pomysł na tworzenie całościowego produktu i przyciąganie turystów nie tylko na czas imprezy, ale także poza sezonem - podkreśla Jarosław Klimczak, prezes Warmińsko-Mazurskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej. Celem konkursu było wyłonienie najbardziej atrakcyjnych, nowatorskich i przyjaznych dla turystów produktów turystycznych oraz ich popularyzację, a także wspieranie inicjatyw regionalnych i lokalnych, których efektem jest tworzenie produktów turystycznych. By ubiegać się o certyfikat najlepszego produktu turystycznego Polskiej Organizacji Turystycznej, trzeba najpierw przejść eliminacje na szczeblu województwa. Do tej pory kandydaci zgłaszali się bezpośrednio do centrali POT-u, teraz wstępną selekcję przeprowadziła Warmińsko-Mazurska Organizacja Turystyczna, a dokładniej wybrana przez nią kapituła konkursowa. W jej skład weszli eksperci ds. turystyki, naukowcy, samorządowcy i dziennikarze, którzy postawili na produkty wybijające się w mediach ogólnokrajowych i przyciągnęły turystów również spoza regionu. Wyróżnienie to jest zasługą Mrągowskiego Centrum Informacji Turystycznej oraz Lokalnej Organizacji Turystycznej "Ziemia Mrągowska", które opracowały i przesłały wniosek do POT-u. Uroczysta Gala wręczenia Certyfikatów już 20 listopada w Warszawie!
- Opublikowano: piątek, 07, listopad 2008 08:51
- Autor: Administrator